حدیث روز

امنیت شبکه بی‌سیم
 
آموزشی و نرم افزار
آموزشی ونرم افزار
 
 
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:13 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/48.gif

امروزه، بسیاری از کاربران باعجله شبکه‌های خانگی بی‌سیم خود را راه‌اندازی می‌کنند تا اتصال اینترنت خود را بدون نیاز به کابل‌های مزاحم در بین ابزارهای مختلف به اشتراک بگذارند. البته این موضوع کاملاً قابل درک است، اما به دلیل وجود بعضی از مشکلات امنیتی می‌تواند ریسک‌هایی را نیز به همراه داشته باشد. محصولات شبکه‌سازی وای‌فای امروزی همیشه به این شرایط کمک نمی‌کند، زیرا پیکربندی ویژگی‌های امنیتی آن‌ها می‌تواند زمان‌بر و پیچیده باشد. در این مقاله به چند نکته اشاره خواهیم کرد که می‌توانید برای بهبود امنیت شبکه بی‌سیم خانگی خود از آن‌ها استفاده کنید.

۱ – کلمه عبور پیش‌فرض سرپرست را تغییر دهید
در هسته بیشتر شبکه‌های وای‌فای خانگی، یک روتر یا اکسس پوینت قرار گرفته است. برای‌ راه‌اندازی این تجهیزات، تولیدکنندگان صفحات وبی را تأمین می‌کنند که به کاربر امکان می‌دهند آدرس شبکه و اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنند. این ابزارهای وب با یک صفحه Login (با نام کاربری و کلمه عبور) محافظت می‌شوند تا فقط دارندگان قانونی این اطلاعات بتوانند به این تنظیمات دسترسی داشته باشند. با این‌حال، اطلاعات Login پیش‌فرض بیشتر تجهیزات شبکه‌سازی بسیار ساده بوده و هکرهای اینترنتی کاملاً از آن‌ها آگاهی دارند. بنابراین، بهتر است به محض راه‌اندازی شبکه خود، این تنظیمات را تغییر دهید.

 

http://davoodonline-ir.persiangig.com/gif/edame-matlab.gif
 

 

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام من سید محسن بیرجندی دانشجو رشته A&P تعمیر ونگهداری هواپیما دردانشگاه مرکز فنون وخدمات هوایی تهران (سما پران ) هستم ودارا ی هشت مهارت MCSE شرکت میکروسافت می باشم امیدوارم مطالب این وبلاگ برای شما دوستان آموزنده باشد . با تشکر
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزشی ونرم افزار و آدرس mcse.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 186945
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

Alternative content